#mammapeppen med ViktVäktarna

#mammapeppen

ViktVäktarna är ett anrikt företag och har sedan 1972 hjälpt två miljoner svenskar att gå ner i vikt. ViktVäktarna har genomgått en digitalisering och ville nå målgruppen nyblivna mammor. LOPPI fick i uppdrag att ta fram en influencer marketing kampanj, läs mer om bakgrund, utmaningar och resultat för #mammapeppen här.

Tjockytter med Polarn O. Pyret

Under hösten 2017 aktiverade LOPPIgruppen ett par utvalda influencers som väl matchade Polarn O. Pyrets varumärke. Utmaningen var att belysa funktionalitet och kvalitet och hur man ska klä barn rätt i kylan. Läs mer om lösningen och resultat under kampanjnamnet ”Tjockytter” med Polarn O. Pyret här. 

Familjekul med Silja Line

Familjekul med Silja Line

Silja Line är ett etablerat kryssningsföretag med stark målgrupp bland nöjeskryssningsresenärer samt lasttrafik. Under 2017 ville de växa inom familjesegmentet och bli ”top of mind” för familjekryssningar. Under kampanjen arbetade vi med ett av Sveriges största influencerpar, Paula Uribe och Hugo Rosas, som tillsammans med Silja Line blev en genuin matchning, läs mer om Familjekul här.

Vill du veta mer eller hur vi kan hjälpa dig?