Tjockytter med Polarn O. Pyret

Utmaning:

Visa upp Polarn O. Pyrets vinterplaggskollektion. Belysa funktionen, funktionalitet och kvaliteten i plaggen.
Visa hur man ska klä barn i kylan och hur man använder Polarn O. Pyrets plagg för att göra detta.
Skapa en helhetskänsla i LOPPIgruppens kanaler kring Polarn O. Pyret.

Lösning:

Sprida och få räckvidd genom influenceraktiering – både blogg och rörligt samt konceptplåtningar.
Polarn O. Pyret önskade en även nativeartiklar för att skapa content i rätt tonalitet samt banners för att ge en helhet.

Resultat:

Totalt genererade kampanjen en räckvidd/spridning på cirka 3 miljoner visningar och 76 500 interaktioner.
Det totala engagemanget på influencerinläggen på Instagram nådde upp till 4,4% vilket är en dubblering av genomsnitten.
Massor med fint innehåll som även kunden kunna använda i egna kanaler.
Hög exponering och resultat över satta mål.

Exempel på spridning hos influencers

Vill du veta mer eller hur vi kan hjälpa dig?