LOPPIgruppens nya satsning för miljön

LOPPIgruppens nya satsning för miljön

I onsdags lanserade LOPPI sin nya satsning Miljöhjältar 2019!  I en undersökning i målgruppen framkom det att miljöhotet är det som man är näst mest rädd för. Det är lätt att känna sig överväldigad av allt man hör men alla kan vi göra en skillnad utifrån våra egna...

Content is king

Att känna en viss ”sociala-medier-stress” kan nog många skriva under på. I takt med att sociala medier växer – både i omfattning och antal – är det många kanaler, ytor och format ska fyllas, beläggas och formas – varje vecka och varje...

LOPPIgruppens trendspaning inför 2019

2018 är snart till ända och ett nytt år står för dörren – ett år som garanterat kommer att innehålla en massa förändring, möten och ge oss alla nya insikter samt erfarenheter. Precis som varje nytt år.   Att blicka framåt, men också bakåt När vi kikade i spåkulan vid...
Årets mest inspirerande micro-influencers utsedda

Årets mest inspirerande micro-influencers utsedda

Pressmeddelande den 3 september 2018 Årets mest inspirerande micro-influencers utsedda Söndagen den 2 september presenterades årets vinnare av LOPPIinfluencer Awards. Inför 200 specialinbjudna micro-influencers inom föräldramålgruppen delades priset ut i fyra...
Nytt pris hyllar micro-influencers

Nytt pris hyllar micro-influencers

Pressmeddelande den 28 augusti 2018 Nytt pris hyllar micro-influencers LOPPIgruppen har instiftat ett pris för att hylla årets stora trend inom sociala medier, micro-influencers. Priset delas ut till föräldraprofiler med inspirerande konton inom kategorierna Årets...
LOPPIgruppens Trendrapport 2018

LOPPIgruppens Trendrapport 2018

Nu är det dags igen för LOPPIgruppens årliga trendrapport där vi tar tempen på vår målgrupp, kvinnor med barn. Trendrapporten presenteras den 22 augusti av Katarina Bergegård, VD och grundare LOPPIgruppen, och Emma Hernell, vice VD HUI.   Antalet platser är...