LOPPIgruppen lanserar unik influencerplattform

LOPPIgruppen lanserar unik influencerplattform

LOPPI lanserar den nya och unika influencerplattformen Vimedbarn 3.0! LOPPI var tidiga med att knyta till sig bloggare som påverkar i målgruppen gravida och mammor med barn 0-10 år. Under senaste året har influencervärlden ändrats mycket och influencers finns nu inte...
4 snabba tips kring rörligt!

4 snabba tips kring rörligt!

I veckan har vi producerat rörligt content för vår fina kund Micki Leksaker och deras nya Lundby dockhus som kommer till hösten! Filmerna är anpassade för sociala medier och producerade av vårt eminenta filmteam Premium Visuals med Lars Bredenberg i spetsen. 4 snabba...
5 tips för ett lyckat event med influencers

5 tips för ett lyckat event med influencers

Danijela, Kenza & Ines  I onsdags, på årets hittills varmaste dag, höll vi ett somrigt lunchevent för vår fina kund Weleda AB och deras babyprodukter! I det blomstrande växthuset på Rosendals trädgård samlades över 30 influencers, gravida eller med en liten...
Så når du ut med ”osexiga” produkter – 6 snabba tips

Så når du ut med ”osexiga” produkter – 6 snabba tips

I fredags bjöd vi återigen in till uppskattad kunskapsfrukost! Hur når du ut kreativt med osexiga (ja, man får säga så!) produkter och tjänster? Vilka kanaler bör du använda? Hur behåller du engagemang och tyngd? Dessa frågor svarade vi och våra eminenta gäster på! Vi...
3 tips – så lyckas du med influencersamarbetet

3 tips – så lyckas du med influencersamarbetet

Här ger Jessica Juhlin – vår galet grymma campaign manager som varje dag skapar magi för våra kunder och influencers – dig sina bästa tips för att lyckas med ett influencer samarbete.  Jessica Juhlin som influencer – hur hade det sett ut? Jag tänker...
LOPPIgruppens nya satsning för miljön

LOPPIgruppens nya satsning för miljön

I onsdags lanserade LOPPI sin nya satsning Miljöhjältar 2019!  I en undersökning i målgruppen framkom det att miljöhotet är det som man är näst mest rädd för. Det är lätt att känna sig överväldigad av allt man hör men alla kan vi göra en skillnad utifrån våra egna...

Content is king

Att känna en viss ”sociala-medier-stress” kan nog många skriva under på. I takt med att sociala medier växer – både i omfattning och antal – är det många kanaler, ytor och format ska fyllas, beläggas och formas – varje vecka och varje...